Szanowni Pracodawcy!
Zapraszamy do składania wniosków o refundację kosztów wynagrodzenia pracowników w ramach prac interwencyjnych.
Zapraszamy do składania wniosków o refundację kosztów wynagrodzenia pracowników w ramach prac interwencyjnych.
Wysokość refundacji za jeden miesiąc: 1660 zł oraz składki na ubezpieczenia społeczne od kwoty refundacji.
Refundacja przyznawana jest na okres 6 miesięcy, zaś umowa obejmuje okres min. 10 miesięcy.
Wnioski dostępne są w zakładce: dokumenty do pobrania
W przypadku pytań dotyczących organizacji prac interwencyjnych prosimy dzwonić pod numer telefonu 44 724-68-64 w. 23 lub złożyć wizytę w pok. 220 (II piętro) w siedzibie Urzędu.
Uzupełnione i kompletne wnioski prosimy składać w Sekretariacie w pok. 216.
Wnioski dostępne są w zakładce: dokumenty do pobrania
W przypadku pytań dotyczących organizacji prac interwencyjnych prosimy dzwonić pod numer telefonu 44 724-68-64 w. 23 lub złożyć wizytę w pok. 220 (II piętro) w siedzibie Urzędu.
Uzupełnione i kompletne wnioski prosimy składać w Sekretariacie w pok. 216.