Powyższe obowiązuje do odwołania.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie rejestracji osób bezrobotnych i poszukujących pracy, elektronicznej rejestracji należy dokonać za pośrednictwem strony praca.gov.pl :
- Wypełnić ankietę i wniosek o pełną rejestrację jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy;
- Zeskanować dokumenty wymagane do rejestracji i dołączyć je do wniosku (jakie dokumenty są wymagane do rejestracji dowiesz się podczas dokonywania rejestracji lub na stronie tomaszowmazowiecki.praca.gov.pl);
- Opatrzyć wniosek bezpiecznym podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany) lub profilem zaufany e PAUP;
Profil zaufany można założyć i potwierdzić przez Internet za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub założyć przez Internet i potwierdzić w punkcie potwierdzającym (lista punktów potwierdzających dostępna jest na stronie profilu zaufanego – m.in. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy. Szczegółowe informacje i instrukcje znajdują się na stronie www.gov.pl – zakładka profil zaufany – załóż profil zaufany.
Wnioski o przyznanie dodatku aktywizacyjnego dostępne są na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Tomaszowie Mazowieckim - zakładka dla bezrobotnych i poszukujących - dokumenty do pobrania tomaszowmazowiecki.praca.gov.pl
Zaświadczenia będące podstawą wypłaty dodatku aktywizacyjnego należy przesłać za pośrednictwem poczty, na adres e-mail PUP jako załącznik.